Polska Liga Heroes 3
Login : Hasło : Autologowanie
Czy weźniesz udział w turnieju FiXów?
TAK
NIE

Do końca sezonu pozostało :

-636 dni.

Zone obchodzi dzisiaj 29 urodziny. Wszystkiego najlepszego !
kkuras09 obchodzi dzisiaj 33 urodziny. Wszystkiego najlepszego !
lorek obchodzi dzisiaj 35 urodziny. Wszystkiego najlepszego !
rampart902 obchodzi dzisiaj 32 urodziny. Wszystkiego najlepszego !
Tsuhikage obchodzi dzisiaj 23 urodziny. Wszystkiego najlepszego !
Huncaga dołączył do nas 8 lat temu.
jarek73 dołączył do nas 8 lat temu.
Hiro dołączył do nas 7 lat temu.
grecu88 dołączył do nas 7 lat temu.
88mariusz dołączył do nas 7 lat temu.
zary87 dołączył do nas 7 lat temu.

Czy klon archaniołów może wskrzeszać własne jednostki? Czy jeżeli je się wskrzesi to zostają one po bitwie czy znikają jak podczas wskrzeszania nie posiadając wyuczonej magii ziemi?

Grunthor
: Klonując archanioła klon będzie mógł za każdym razem używać jednorazowego wskrzeszania nawet gdy klonowany archanioł użył już wskrzeszenia lub gdy są to kolejne klony tego samego archanioła.
Jednostki wskrzeszone przez klon nie znikają po bitwie.



Samouczek przygotował Lech

W Heroes 3 gramy na dwóch rodzajach map: Fixach i Radomkach

Dirt_roadFix to mapa przygotowana przez jej twórce. Jej układ jest zawsze taki sam. Wiele ciekawych fixów można znaleźć w dziale download. Szczególnymi fixami są bardzo popularne Arenki, na których nie rozwijamy miasta i nie explorujemy mapy a jedynie zbieramy puszkę z dużą ilością doświadczenia wybieramy dodatkowe bonusy i artefakty, następnie bierzemy odpowiednią dla swojego zamku potężną armię i walczymy z przeciwnikiem.

Radomki to mapki losowe, które komputer generuje tuż przed rozpoczęciem gry.
Template'y to szablony map losowych, które poprzez plik "rmg" w folderze „data” określają w jaki sposób mapa ma się wylosować. Dzięki temu mapa nie jest całkowicie losowa co powoduje większe zbalansowanie takich map. Uwaga: Zaleca sie restart w przypadku wygenerowania piaskowej drogi, gdyz to zazwyczaj oznacza, że mapa jest zbugowana. (Dirt Road)


BlockbusterBlockbuster
Czarne kwadraciki to przejścia:) na M są osłabione guardy, ciężko trafić utopie.
1 teren rodzimy, 2 i 3 teren losowy spośród: lawa, trawa, teren nekro (tereny bez kar w chodzeniu), 4 pustynia lub śnieg
strefy średnio bogate
3strefa zawsze kopalnia złota, zwykle ma jedną mocno bronioną lepszą puche lub utopie.
strefy 1-3 bardzo mało artów, raczej mało puszek pandory.
4strefa dużo reliktów, utopii i lepszych puch (wszystko w miarę mocno bronione), brak dróg i miast.
strefy 2 i 3 mają nekro bez fortu.
na M tylko jedna 'wspólna' strefa 4.

Jak widać (mam nadzieję) pierwsze strefy graczy zawsze są bezpośrednio połączone drogami - guard bardzo silny (np 30 mocny upg 7lv na start). Obaj gracze mają drogi z 1 do 2 i 3 strefy, odpowiednio słabo (max 25 3lv) i mocno (od grupa słaby 7lv po 75 4lv) bronione. z 3 strefy można się dostać do 4, guardy trochę mocniejsze od przejścia z 1 do 3. strefy 4 połączone słabszymi guardami niż 1-1. Nie ma bezpośrednich przejść stref 1-4, 2-3, 2-4.
Grając z reliktami (wskazane) gra zajmuje 4-6tyg.

Podsumowując: w miarę znany i grany od czasu do czasu na całym świecie, ale chyba nigdy 'na topie'. Często można przeczytać o nim "average block template". Dobry sprawdzian walk z silnymi guardami i w utopiach.


JebusJebus
M-XL wszystkie z podziemiami lub bez, 2-4graczy
twórca Bjorn190

Właściwie prościutka konstrukcja - gracze po 4 rogach mapy, każdy pcha się na środek na pustynię skąd może dostać się wszędzie. Z podziemiami (U) prawidłowo podziemia zastępują środek.
strefa 1 - duże bogactwo, 2 kopalnie złota, 2 poboczne losowe miasta, na XL nawet i 5utopii, średnio słabe guardy
wejście na środek od ~80 słaby 6lv po grupa mocny upg 7lv i tak:
Środek - mega bogactwo, nasrane reliktów, utopii i mega puch, w więzieniach hirki często 20lv, przy okazji 2miasta z fortem, trochę mocniejsze guardy


Pc2PC2
Random M
Cały teren oprócz środkowej strefy Gola ziemia
Drugi zamek w rodzimej strefie taki sam jak pierwszy
Trzeci zamek zawsze Forteca (tower)
Jako losowy zamek nigdy nie pojawi sie Nerkropolis
Środkowy zamek zawsze Nekropolis "necro z fortem"
Nie da się wygenerować M z podziemiami
Random L
W strefie bez zamku na Mce tutaj jest Necro bez fortu
 


Aktualnie na stronie przebywają : brak zalogowanych, oraz 17 niezalogowanych użytkowników.
Dzisiaj na stronie byli : arekk824, oraz 615 niezalogowanych użytkowników.
Ostatnie typowania graczy
Łącznie w 0 zakładach postawione jest 0 sztuk złota !!
Wygrane zakłady - 0 (0 złota), przegrane zakłady - 0 (0 złota)
Ostatnie dostępne zakłady
Przejdz do zakładów!
Zobacz historię zakładów!

Wybierz styl :

World of Heroes - Polska Liga Heroes of Might and Magic 3.

Tawerna - 100% Heroes of Might and Magic. Liga Heroes 3 Tajemnice Antagarichu :: Heroes of Might & Magic 1,2,3,4,5,6 Forum Liga Heroes 5 Akademia Wojny - portal Heroes of Might and Magic 3 Kroniki Heroes - Wortal Informacyjny Serce Ashan
Aw Logojb Centrum_h3 Tajemnice